رویدادها آرشیو خبر ها
ایگوایین از بازگشت به ایتالیا واهمه دارد!

ایگوایین از بازگشت به ایتالیا واهمه دارد!

از دور و نزدیک خبر می رسد که گویی گونزالو ایگوایین از واهمه خطرات کرونا ویروس تصمیم گرفته به ایتالیا برنگردد. برخی رسانه ها امروز خبر دادند که گویی این مهاجم آرژانتینی نگران این شرایط است و به احتمال زیاد تمایلی به بازگشت به ایتالیا ندارد و می خواهد همچنان در کشورش بماند.

 

این در حالی ست که گفته میشود پیانیچ و داگلاس کاستا فردا باید در تورینو باشند اما این ارژانتینی نگران است و از بازگشت در این شرایط واهمه دارد اما این تنها دلیل نمی تواند باشد، برخی هنوز بر این مسئله تاکید دارند که او در کنار ترس از بازگشت، نمی خواهد خانواده اش را در روزهای سخت تنها بگذارد و با توجه به شرایط مادرش تصمیم به ماندن گرفته.

 

اما در کنار تمام این مشکلات می توان به دلیل دیگری نیز اشاره کرد، او قراردادی در حال اتمام با یووه دارد و هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده و به احتمال بسیار زیاد از جمله بازیکنانی خواهد بود که در فصل اینده جایی در ترکیب یووه ندارد، بنابر این با توجه به شرایط کشور ایتالیا و در عین حال شرایط خانواده اش می تواند بدون اشاره به دلیل اصلی که احتمالا عدم حضورش در اینده یووه است، تصمیم به ماندن در آرژانتین گرفته باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: